We hebben minimaal een week van tevoren via e-mail met de gastheer afgesproken dat hij ons 18 uur voordat we moeten arriveren zou laten weten dat de leidingen in zijn appartement waren gesprongen. Bovendien hopen ze dat ze ons een ander appartement kunnen huren, maar dat kost meer. Ik vind dit onbeleefd, als er een ongeluk gebeurt, is het niet ons probleem om ervoor te zorgen, hij is verplicht om onderdak te bieden. Bovendien, als hij een ander appartement te bieden heeft dat duurder is, betekent dit dat hij een lege plek heeft om het aan ons te geven voor dezelfde prijs en winst te maken, hij laat het leeg. Hij beloofde de volgende dag te bellen, toen hij de situatie met de "buizen" beoordeelde (ik betwijfel oprecht dat hetzelfde is gebeurd, ik denk dat hij gewoon geldzuchtig is), maar hij heeft nooit gebeld. Ik heb de duurdere niet uit de trailer gepakt en uiteindelijk hebben we niet bij hem geslapen Hij hoopt dat mensen met hun portemonnee gaan stemmen en niet trappen in de vuile trucjes van de gastheer.
Ik zou dit aanbevelen aan :