Appartementen ŠtivićSelce - Kvarner

Straubing,
Uitstekend! (5/5) Verbleven in A4 Augustus, 2019
Gewoon ongelooflijk!

In de afgelopen twee jaar hebben we deze appartementen geboekt en hebben er geen spijt van! Het pad naar het strand is kort en je hebt een prachtig uitzicht. Het duurt een paar minuten naar het strand en de winkels, die aan het strand liggen. Ik en mijn familie kunnen nergens over klagen!

Ik zou dit aanbevelen aan : Families met kinderen,
Reactie vertaald uit het duits - Bekijk origineel
Hamburg ,
Uitstekend! (5/5) Verbleven in A5 Juli, 2019
Beste vakantie, beste, ontspanning

En opnieuw waren we in Antun. Zoals altijd, zeer tevreden en ontspannen, komen we thuis. Deze keer waren we aangenaam verrast. Vanwege het nieuw gebouwde zwembad is het herstel veel eenvoudiger geworden. Om 5 uur hadden we ons daar comfortabel gevoeld en plezier gehad. Vooral 's avonds wanneer alles in felle kleuren heeft geschenen. Waanzinnig mooi. En opnieuw verraste Antun ons met onvergetelijke boottochten. We hebben opnieuw nieuwe, mooie en afgelegen stranden ontdekt. En we dromen nog steeds van het eten vandaag. Beste gastheer. Bedankt Antun

Ik zou dit aanbevelen aan : Actieve vakantie, mensen die op zoek zijn naar rust, Families met kinderen, Romantische mensen, Mensen met huisdieren, Bezichtiging van bezienswaardigheden,
Reactie vertaald uit het duits - Bekijk origineel
Genemuiden,
Uitstekend! (5/5) Verbleven in A5 Januari, 1970
Holiday apartment Stivic

Van onze jaren in Kroatië is dit tot nu toe het beste appartement waar we in zijn verbleven. Het ontvangst wat we van Antun kregen was super, hij stond al buiten toen wij aan kwamen rijden. Het appartement was zeer schoon, rijk uitgerust en voldeed compleet aan onze wensen. Het strand en de winkels zijn dicht in de buurt. Ondanks dat Selce een klein plaatsje is, is het erg sfeervol en gezellig, rijk aan restaurants, cocktail bars, ijssalons en souvenier winkels. Naast het verblijf heeft Antun ons ook een boottocht aangeboden naar het eiland Krk. Deze moesten wij helaas door tijd gebrek afslaan, maar staat wel voor het volgend jaar op ons verlanglijstje. Op onze laatste avond organiseerde hij een etentje voor ons en de andere gasten, wat heerlijk en super gezellig was. Bedankt Antun!

Ik zou dit aanbevelen aan : Actieve vakantie, Families met kinderen, Mensen met huisdieren,